Lütfen Sorduğunuz Soruların Cevaplarını Kontrol Ediniz! İstediğiniz Cevabı Aldıysanız Onaylayınız.
Sizlerle beraber sitemizde bulunan sorular
% 59.22
oranında doğru cevaba ulaştı!
Site Altyapısı Yenilenecek…

Pek yakında Wordpress altyapısı ile devam edeceğiz.

Uzun süredir siteyle ilgilenemedim.
Evet farkındayım, her taraf spam cevapla dolmuş. Bunun için özür dilerim.
Spam cevapların hemen hepsi temizlendi sayılır.

Zaten Wordpress’e geçtikten sonra bu tip kullanıcılar otomatik olarak engellenecek.

Ayrıca Wordpress’in sahip olduğu birçok avantajla site güncel hale gelecek.
Örneğin yeni üyelikte gereken email onayında ya da şifre değiştirmede ortaya çıkan sorunlar vb. kalkacak. Google veya Facebook hesabı ile giriş mümkün olacak.

Sitede sorulan sorulara cevap vererek ya da cevapları oylayarak, ayrıca spam cevapları ve kullanıcıları bildirerek katkıda bulunan herkese teşekkür ederim.

Mütehhaitin, metresi Türk Filmi (Arsasını Satmayan Son Adam)

0 oy
Arkadaşlar filmde Başrol oyuncusu bir şarkıcı (Ferdi Tayfur, Orhan Gencebay, Gökhan Güney, Müslüm Gürses, Hakkı bulut bunlardan biri veya bu dönemin sanatçılarından biri)

Bu filmdeki hikaye yeni yeni turizme açılan bir sahil beldesinde gerçekleşiyor. Müteahhitler kasabaya gelip gidiyor. Herkesten arsaları tek tek topluyor. Bir tek bu başrol oyuncusu kahramanımız arsasını satmıyor. Sonrasında müteahhit metresini bu kahramanımıza yolluyor. Tabi kahramanımızın bundan haberi yok adam bilmiyor müteahhitin metresi olduğunu. Bu kadınla kahramanımız aşk yaşamaya başlıyorlar. Neredeyse evlenmelerine ramak kala sahilde yüzerlerken kadın bi anda suya batıp çıkıyor. Tam kahramanımız hamle yapacakken, plajda uzanan kahramanımızın bileklerine ucu "V" şeklinde sopalarla basıyorlar. Kahramanımızı bağlıyorlar. Kadınıda sudan çıkarıp elleri arkada olacak şekilde bir direğe bağlıyorlar. Müteahhit adama ya kağıdı imzala, arsanı sat yada deyip kadının kadının göğüslerini boynunu yalamaya başlıyor. Sonra hani kadın senin için kıymetli birşeydi hani sevdiğin kadın için herşeyi yapardın hani delikanlıydın kadınını kurtarsana diyor. Kadın da "yalvarırım orhan beni kurtar görmüyormusun halimi" diyor. (orhan dedim ama tam bilmiyorum)

Sonra orhan kağıdı imzalıyor. İmzayı aldıktan sonra müteahhit kadını yalamaya devam ediyor.
İmzaladık ya bırakın kadını diyor orhan abi
Kadın Orhan abinin suratına bakıp çığlık çığlığa kahpece kahkahalar atıyor. Elleri çözülür çözülmez de koşup müteahhitin boynuna atlıyor. "Başardık sevgilim" diyip attığı kahpece çığlıklı kahkahalar eşliğinde müteahhit ile öpüşmeye devam ediyor.
Orhan abimiz de çıldırıyo sinirden... :) (Orhan abimiz dedim ama kim olduğunu tam hatırlayamıyorum.)

Arkadaşlar epey uğraştım sahnenin kafanızda canlanması için inşallah bulursunuz...
27, Şubat, 2016 Film Arıyorum kategorisinde kerem11 (160 puan) tarafından  soruldu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

10 Cevaplar

+2 oy
 
En İyi Cevap
Ferdi Tayfur filmidir, adi Cilgin Arzular. Basrolde Ferdi, Yaprak Ozdemiroglu, Pembe Mutlu var.
2, Mart, 2016 temelinfadimesi (484 puan) tarafından  cevaplandı
2, Mart, 2016 kerem11 tarafından seçilmiş
0 oy
müslüm gürses (güldür yüzümü1985)  konusu benzerlik gösteriyor  ama ?

27, Şubat, 2016 cango (22,295 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Bu film değil... "Güldür Yüzümü" değil...
27, Şubat, 2016 kerem11 (160 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Köprü(1975) olabilir mi?
28, Şubat, 2016 mrerbas1 (1,235 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Kardeş Köprü(1975) de değil. Bir türlü bulamıyorum. Arkadaşlarıma sordum. Bazıları sahneyi hatırladı ama filmin adını bir türlü hatırlayamadık....
28, Şubat, 2016 kerem11 (160 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Kral Arkadaşım 'Ayhan Işık'
29, Şubat, 2016 mrerbas1 (1,235 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
"Kral Arkadaşım" filmi de değil Ayhan Işık da değil...
Arkadaşlar bu filmi aradığınız sahne şu saniye ile şu saniye arasında şeklinde bulan arkadaş hesap numarasını da versin.... Atarız bi çay çorba parası... Bulalım artık şu filmi....

Hala bulunamazsa Beyaz show a falan bağlanıp tüm türkiyeye soracam şu filmi...
1, Mart, 2016 kerem11 (160 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Hala bulabilen yok mu arkadaşlar...
2, Mart, 2016 kerem11 (160 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Temelinfadimesi Kardeş süpersin eline klavyene sağlık....
2, Mart, 2016 kerem11 (160 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Gule gule izle
2, Mart, 2016 temelinfadimesi (484 puan) tarafından  cevaplandı
...