Lütfen Sorduğunuz Soruların Cevaplarını Kontrol Ediniz! İstediğiniz Cevabı Aldıysanız Onaylayınız.
Sizlerle beraber sitemizde bulunan sorular
% 60.43
oranında doğru cevaba ulaştı!
D İ K K A T İ N İ Z E ! ! !
İstek/Öneri kategorimiz Blog bölümümüze taşınmıştır. Lütfen istek öneri soru ve konularınız için Kalem Sizde bölümümüzü kullanın!

İsminiUnuttum.Com Facebook Sayfamız

Kendi blog sayfanız olduğunuz biliyormuydunuz ? İstediğiniz herhangi bir konuda kendi bloğunuzu yazmak için blog bölümümüze üye olup giriş yaptıktan sonra Buraya Tıklamanız yeterli!
Duyuruların Tümünü Gör

Kaçırılan Çocuk

0 oy
Arkadaşlar bir film arıyorum filmde bir çocuk var kaçırılıyor çocuk beyazdı siyah değil ve erkekti kız değil en başta bunu bilin filmin tarihini ise malesef hatırlamıyorum ama çocuk büyük değildi yani küçük tü max 11 dahada küçük olabilir minimum 7 yaşında sonra galiba bu çocuğu kurtarmaya çalışıyorlar gerisini malesef hatırlamıyorum çok üzgünüm ama mel gibson nın fidye yani ransom filmi değil fakat aklıma detay geldikçe ekleyeceğim

Soruya ekleme ;

arkadaşlar elimizde ne var ne yok tek bir yazıda toparlamak istedim daha yararlı olması amacıyla

BİLDİKLERİMİZ

1-çocuk erkek
2-yaş max 12-13
3-çocuk film/dizi içerisinde kaçırılıyor yani çocuk kaçırılmış şekilde başlamıyor film
 
BİLİNMEYENLER

1-filmin/dizinin yapım yılı bilinmiyor
2-dizi yada film mi bilinmiyor
3-kaçırılma sebebi bilinmiyor (fidye-aile ye yada başkasına zorla birşeyi yaptırmak için-sadistçe bir sebep için yani çocuğa zarar verme vs)
4-hangi kanalda oynandığı bilinmiyor
5-türk filmi mi yabancı film mi yada türk dizisi mi yabancı dizisi mi bilinmiyor
6-ana konu çoğun kaçırılması olup olmadığı bilinmiyor
22, Ağustos, 2015 Film Arıyorum kategorisinde can010101 (2,391 puan) tarafından  soruldu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

45 Cevaplar

+3 oy
 
En İyi Cevap
Verdiğin videodaki filmi araştırınca   2010 yapımı Отцы  olduğunu öğrendim.
Google'da arayınca çıkan siteler hep rusça.

Filmin rusça bilgileriyle imdb'deki isimleri karşılaştırdım.  Bu isimler aynı görünüyor

Senaryo: Татьяна Столбова - Tatyana Stolbova

Oyuncular:  
Сергей Горобченко - Sergey Gorobchenko
 Дмитрий Марьянов - Dmitriy Maryanov
 Анатолий Кот  - Anatoliy Kot

Отцы = Ottsy   Bu iki kelimenin anlamı da aynı: "Babalar"
19, Mart, 2016 minesota (7,217 puan) tarafından  cevaplandı
19, Mart, 2016 can010101 tarafından seçilmiş
0 oy
A Perfect World - Kusursuz Dünya (1993)
22, Ağustos, 2015 flyinglion (3,852 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Malesef dostum bahsettiğim film bu değil bunu izledim yinede teşekkür ederim
22, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Arkadaşlar daha detaylı bilgi vereceğim kaçırılan Çocuk zaten serbest değildi sürekli bağlıydı elleri ve ayakları
22, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
The Imposter ) 1994   aradığın bu olabilirmi
22, Ağustos, 2015 cango (21,975 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Malesef dostum buda değil
22, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Whisper (2007)
23, Ağustos, 2015 tocopherly (5,704 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Dostum malesef buda değil ama çocuğu kaçırmak için yine bir araba kullanılıyordu
23, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
valla detay azlığı yüzünden çok ayrıntılı arama yapamadım, sadece erkek çocuğun kaçırıldığı film olarak bi önceki yazdığım var bide transporter 2 ama oda uymuyor çünkü çocuk film içerisinde kaçırılıyor önceden kaçırılmamış.
23, Ağustos, 2015 tocopherly (5,704 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
arkadaşlar zaten çocuk filmin içinde kaçırılıyor yani çocuk kaçırılmış halde başlamıyor film ama malesef taşıyıcı 2 de değil  tocopherly yinede teşekkürler
bu sitede bir çok filmim bulundu bununda bulunacağına eminim
23, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Arkadaşlar film içerisinde çocuk ta kurtulmak için bir mücadele veriyor
26, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
The Tall Man 2012   bu olabilirmi
27, Ağustos, 2015 cango (21,975 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Dostum malesef buda değil klasik kaçırma olayı oluyo yani kaçırma sebebi klasik sebeplerden dolayı yinede teşekkürler
27, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
çocuk nasıl bir yerde tutuluyor ?
27, Ağustos, 2015 işkence2 (1,523 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Depo yada ev gibi bir yerde tutuluyor
27, Ağustos, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
5 sayfadan oluşan,sunacağım şu link'teki resimlere dikkatlice bakın..Resimlerin altlarında, film'lerin resim sıralamalarına göre isimleri yazmaktadır..En altta  (Go To Page) olarak belirtilen kısımdan 5 sayfanın tamamını iyice analiz edin..Belki aradığınız film bunlardan birisi olabilir.

http://bandannagag3.tripod.com/children2.html
20, Eylül, 2015 Lonely Man (3,843 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Malesef dostum çok üzgünüm ama bunlarda değil yinede teşekkürler
20, Eylül, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Arkadaşlar film çok eski değil yani 80 ler deği 90 ve üstü
20, Eylül, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Ben, büyük ihtimalle bu film olması gerektiğini düşünüyorum..(7 - 10 yaş arası, çok küçük bir erkek çocuğu,araba ile kaçırılması vs senaryo uyuyor gibi)

Şu fragmana bir göz atın,sonuna kadar izleyin vede özellikle 1:23 ve sonrasını dikkatli izleyin,küçük çocuğu gösteriyor.

Filmin adı...Freedomland - Kayıp Yaşamlar (2006)

20, Eylül, 2015 Lonely Man (3,843 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Dostum bu filmi izledim biliyorum burada çocuk annesi ona sevgi göstermiyor diye ilaç içip intihar ediyor annede kaçırma gibi gösteriyor yinede teşekkürler
20, Eylül, 2015 can010101 (2,391 puan) tarafından  cevaplandı
...