Lütfen Sorduğunuz Soruların Cevaplarını Kontrol Ediniz! İstediğiniz Cevabı Aldıysanız Onaylayınız.
Sizlerle beraber sitemizde bulunan sorular
% 60.48
oranında doğru cevaba ulaştı!
D İ K K A T İ N İ Z E ! ! !
İstek/Öneri kategorimiz Blog bölümümüze taşınmıştır. Lütfen istek öneri soru ve konularınız için Kalem Sizde bölümümüzü kullanın!

İsminiUnuttum.Com Facebook Sayfamız

Kendi blog sayfanız olduğunuz biliyormuydunuz ? İstediğiniz herhangi bir konuda kendi bloğunuzu yazmak için blog bölümümüze üye olup giriş yaptıktan sonra Buraya Tıklamanız yeterli!
Duyuruların Tümünü Gör

Filmin ismini hatırlayamıyorum

0 oy
Filmin başrolünde 8-10 yaşlarında en dikkat çeken yanı konuşabildiği halde kendi isteğiyle konuşmayan engelli etiketi yapıştırılmış öyle sanılan ama dünyadaki sayılı zeki insanlar arasında olduğu sonradan anlaşılan bir çocuk oynuyor babasıyla birlikte yaşıyor filmin konusu hayattaki herşeyin birbiriyle bağlantılı olması ve çocuğun rakamlarla arasının çok iyi olması ve bu bağlantıyı çocuğun fark edebilmesi...

Filmdeki bi diğer dikkat çekici sahne çocuğun yanlız kalmak istediğnde elektrik direği gibi bir yere çıkması
Filmin sonunda çocuğun iç sesi fizikle ilgili açıklamalar yapıyor ayrıca filmin devam niteliği taşında ikinci bir yapımıda mevcut  
Ayrıca çocuk geleceğide üstün kötü tahmin edebilmekte dakikaları saati telefon numaralarını vs vs babası ikinci filmde bu rakamlardan dizilişlerden yola çıkarak hareket ediyor yine ikinci filmde silah taşıyan iki zenci kardeş çocuğa esas çocuk ve babası yardım ediyor
9, Nisan, 2015 Film Arıyorum kategorisinde yalcinyalciner (89 puan) tarafından  soruldu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

16 Cevaplar

+3 oy
 
En İyi Cevap
Touch (dizi)
9, Nisan, 2015 Filmizleyicisi (15,596 puan) tarafından  cevaplandı
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner tarafından seçilmiş
0 oy
Vitus (2006):küçük dahi.
aradığın film bu olabilirmi.
9, Nisan, 2015 django (2,755 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Hayır bu film değil aradaki fark bizim çocuk sağır değil tercihen konuşmuyor anlamada sıkıntı çekmiyor sadece tepki vermiyor ilgilendiği tek şey sayılar
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Little Man Tate 1991
baby geniuses 199.
bunlardan biri olabilirmi
9, Nisan, 2015 django (2,755 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Valla hocam bu saatte emeğine saygı duydum ama üzgünüm bunlarda değil filmdeki cep telefonu melodileri polofonik yani tarih olarak bukadar aşşa inmeye gerek yok ayrıca ikinci filmde çocuğun bakıcısıyla babası sevgili oluyordu geçen sene yaz aylarında foxda izlediğim bi filmdi
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Emin olmamakla beraber filmin ismi çocuğun ismi olabilir tek kelime
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Yapay zeka (2001)
harika çocuk powder
bunlardan biri olabilirmi
9, Nisan, 2015 django (2,755 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Yok değil hocam çocuk dışardan bakıldığında gayet normal herhangi bi mutasyon yıldırım vs yok neyse geç oldu sende yat uğraşma saatlerdir kafa pattın yıl olarak 2000 in aşşağısına inme kolaylık olması açısından a.i de değil malesef ben anlatamadım istatik açısından istersen başırızlık oranı yükselmemesi açısından sorumuda kaldırabilirim
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
+1 Oy
biraz daha ayrıntı verebilirmisin.ha bu arada sen beni fazla kafaya takma şuan nöbetteyim o yüzden sıkıntı yok benim için nasıl olsa uyumuyucam o yüzden rahat ol.
9, Nisan, 2015 django (2,755 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Film fizikle ilgili ve adam karısı olmadığı için ve geliri düşük olduğu için devlet çocuğu almak istiyor
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Adam çocuğun bir araya getirdiği rakamlardan patlamak üzere olan bi treni kurtarıyor
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Smart Kid :bu olabilirmi
9, Nisan, 2015 django (2,755 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Yok hocam benden bu kadar pes !
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
stephen hawking:
bu olabilirmi stephen hawking adlı ünlü bilim adamının kendisiyle aynı adı taşıyan bu film olabilirmi.
9, Nisan, 2015 django (2,755 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Sevgili django öncelikle kesinlikle saygılıksız etmek istemem ama hatırlayabildiklerimin hepsi gerçekten bu kadar ve malesef bende az buçuk araştırmayı seven bilen bi insanım bulduğun filmler elbet genel hatlarıyla yakın filmler hatta bazıları çok yakın benzerlikte ama bazen kadere boyun eğip bir gün elbet karşılaşırda hatırlarız demek gerekiyor şu fani dünyada bazı şeyleri bilinmeze bırakmaz isek çabaladıkça batmaktan başka birşeye yaramayız umarım bundan sonraki Hayatındada bu kadar azimli olursun teşekkür ederim iyi sabahlar
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Sen varya adamsın
9, Nisan, 2015 yalcinyalciner (89 puan) tarafından  cevaplandı
...