Lütfen Sorduğunuz Soruların Cevaplarını Kontrol Ediniz! İstediğiniz Cevabı Aldıysanız Onaylayınız.
Sizlerle beraber sitemizde bulunan sorular
% 59.43
oranında doğru cevaba ulaştı!
Site Altyapısı Yenilenecek…

Pek yakında Wordpress altyapısı ile devam edeceğiz.

Uzun süredir siteyle ilgilenemedim.
Evet farkındayım, her taraf spam cevapla dolmuş. Bunun için özür dilerim.
Spam cevapların hemen hepsi temizlendi sayılır.

Zaten Wordpress’e geçtikten sonra bu tip kullanıcılar otomatik olarak engellenecek.

Ayrıca Wordpress’in sahip olduğu birçok avantajla site güncel hale gelecek.
Örneğin yeni üyelikte gereken email onayında ya da şifre değiştirmede ortaya çıkan sorunlar vb. kalkacak. Google veya Facebook hesabı ile giriş mümkün olacak.

Sitede sorulan sorulara cevap vererek ya da cevapları oylayarak, ayrıca spam cevapları ve kullanıcıları bildirerek katkıda bulunan herkese teşekkür ederim.

Panzehir filminde yatta çalan şarkı

+1 Oy
Arkadaşlar Panzehir filminde adamlar teknedeyken çalan bir şarkı vardı tam olarak anlayamadım ama bir yerde "çünkü ben  efsaneyim diyordu" bir kadın söylüyordu şarkıyı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
30, Temmuz, 2014 Müzik Arıyorum kategorisinde fatihk. (798 puan) tarafından  soruldu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

15 Cevaplar

+2 oy
 
En İyi Cevap
Öykü Gürman - Efsaneyim
30, Temmuz, 2014 Filmizleyicisi (15,695 puan) tarafından  cevaplandı
11, Şubat, 2015 fatihk. tarafından seçilmiş
0 oy
usta şarkıyı aradım ama bulamadım.
30, Temmuz, 2014 fatihk. (798 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
İnternette ben de bulamadım yalnız filmin sonunda türkçe şarkılar kısmında adı geçiyor.
30, Temmuz, 2014 Filmizleyicisi (15,695 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
eminseniz sorun değil bir şekilde bulunur da kafama takıldı bulamayınca.
31, Temmuz, 2014 fatihk. (798 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Eminim. Siz de isterseniz filme tekrar bakıp kontrol edebilirsiniz.
31, Temmuz, 2014 Filmizleyicisi (15,695 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
internette falan bayağı baktım ama şarkıyı bir türlü bulamadım.
31, Temmuz, 2014 fatihk. (798 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
Teoman - Güzel Bir Gün İçin
23, Aralık, 2014 Can tarafından  1 1 cevaplandı
0 oy
filmi izlememiş biri olarak ben şimdi önce bi tane izleme linki bulucam bide yat sahnesini mi aricam 2 saatlik filmde hocam böyle bi soruda video linki paylaşmalı ve dediğiniz sahnenin kaçıncı dakikada geçtiğini belirtmelisiniz
23, Aralık, 2014 tocopherly (5,871 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
usta teomanın şarkısı değil yatta adamları öldürdükten sonra çalan şarkıyı arıyorum.
23, Aralık, 2014 fatihk. (798 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy


1.19.20  ile 1.20.00 arası çalıyor arkadaşlar şarkı yardımlarınız için teşekkürler.
5, Ocak, 2015 fatihk. (798 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
öykü gürman efsaneyim doğrudur fatih bey. film müziği anlaşılan yayınlanmasını beklemelisiniz. arkadaşın puanını verin bence
5, Ocak, 2015 tocopherly (5,871 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
O müzik panzehir filmine özel olarak yapıldı. Maalesef ki film ekibi de müziği paylaşmadı.
27, Ocak, 2015 Abdulkerim tarafından  cevaplandı
+1 Oy
Panzehir Yatta Çalan Şarkıyı buldum buyrun.

Öykü Gürman - Efsane
11, Şubat, 2015 misafir tarafından  cevaplandı
0 oy
Usta çok teşekkür ederim sonunda buldum çok büyük bir iyilik yaptınız bana. Saolasın.
11, Şubat, 2015 fatihk. (798 puan) tarafından  cevaplandı
0 oy
albümü yeni çıkmış..Öykü Gürman2015'' efsane''-söz müzik Bülent Gümüş  yazıyor.
14, Şubat, 2015 yorumcu tarafından  cevaplandı
...